Tuesday 12 June 2012

Sakit hati.


Atas dunia ni tak semestinya indah selalu. Kadang-kadang palat dan masalah yang rumit pun boleh datang dengan tiba-tiba jugak. Apakah semua ini?




























 Ya betullah. Ini namanya HIDUP. Kalau tak ada masalah, itu bukan hidup namanya.

Ini noted untuk budak 3 suku yang dengki levelnya dah tahap ombak tsunami.

Kau nak cakap aku apa tu, ayat yang fe he mes paling mendak dah aku dengar. BERLAGAK? Kau tak kenal aku siapa, jangan main sembur lah. Lagi apa? BERTUDUNG sebabnya ikut kawan-kawan sejagat? Dan lagi untuk sekian sekiannya ialah HIPOKRIT? Dey perempuan, aku tak kesah lah kau nak mengata apa. Itu semua dusta. Tak ada dalam diri gua. Gua pakai tudung ikhlas dari hati. Tak pernah pun terdetik nak jadi orang lain. At least, aku dah jadi diri sendiri. 

Dan gua.....

Tak macam LU, LU dan LU geng 3 ompong! Tahu makna ompong tidak? Uhuhuwww. Kamu olang 3 olang ah tu. Nak mengata orang hipokrit, tapi tak cermin siapakah diri anda semua yang sebenar. Lawak pulak. Kesian lu 3 orang ni..... Tak boleh tengok orang senang sikit.

Jadi diri sendiri lebih cun ah. Jangan dok mengata orang. Nanti 10 orang datang balik untuk mengata lu, lu dan lu. Bai de wey lah eh..... Kau tak suka aku, tapi kau tetap menjejak kaki di blog aku. RASAKAN cebisan nota yang tak berapa nak pedas ni. Malas nak pedas sangat, nanti kena sumpah macam-macam dengan lu, lu dan lu. Betul idok? Tskkk. Takutlah!

Sincerely..

Empunya blog yang comel. AhaksSs.

No comments:

Post a Comment