Tuesday 12 June 2012

Cerita gatal.

Setelah selesai cuti 2 minggu. Sekolah pun bermula macam biasa.

8 AM.

Ustazah masuk kelas.

Semua bangun dan bagi salam. Lepas habis bagi salam, semua duduk. Duduk-duduk je terus mengadu dekat Thiera.

Aku : Wehhhhh, ngantuk lah doh :-( Apahal aku pemalas sangat ni? * Sambil letak kepala atas meja *

Permulaan setan sudah pun membiak.

Thiera : Haha, sama lah gila. * Pun join sepayung letak kepala atas meja *

Aku : Aduhhh. Kau tidur pukul berapa semalam?

Thiera : Tidur awal doh. Ngantuk gila. Pukul 11 macamtu kut.

Aku : Bapak ah awal. Takkan ngantuk lagi kut?

Perbualan terganggu. Ada orang ketuk pintu mintak izin dekat Ustazah untuk memanggil semua murid yang berumahkan Dato' Isa untuk keluar bagi nama.

Aku : * Tengok kat luar tingkap * Ya Allah weh! ' H ' dohhhhhhhhhhhhhh! Comel wehhhhhhh ( Sambil tepuk bahu Thiera )

Thiera : * Tercari-cari ' H ' dekat luar tingkap * Mana doh?

Aku : Tu laaaaaaaaaaaaaa, yang panggil semua budak Dato' Isa tadi tu suruh keluar. Kita rumah Dato' Isa kan? Jom ah keluar bagi nama, haha boleh usha.

Thiera : Jom ahhhhhhhhh! * Baru nak berdiri nak keluar *

Kemudiannya 2 saat kemudian, ' H ' pun belah.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA KESIAN. SYOK SENDIRI :-/

No comments:

Post a Comment