Thursday 17 May 2012

:-)


Ohh, sebenarnya.. Saya dah lama dah ada blog. Blog lama tu di-privatekan untuk beberapa bulan dan lepastu, saya macam kurang siuman sikit. Tak ingat password. Maka dengan itu, saya create yang baru. 

Sebenarnya, saya nak cerita pasal Amat ni.
Haritu kan, haritu saya nampak, saya nampak ada orang mirip macam Amat. Kalau boleh nak tegur. Tapi nanti dilabel gila? :-/ Ah taknak !!! Haha sebenarnya kan, saya....... Saya rindu awak :-( Kerja elok-elok eh. Saya nak sangat tahu result SPM awak okay ke tak. Awak cakap saya orang pertama yang akan tau, tapi...... Everything change. Tak apalah. Redha walaupun dalam hati menidakkan tak.


Saja tunjuk gambar ni, macam cute. Ehhhhhhhhhhh :p haha. Okay la, later update dengan lebih. Bye....... * Sayu *

No comments:

Post a Comment